Αιολικά Πάρκα: Η Σκύρος, είναι ''θέλημα θεού'' να γίνει το αιολικό πάρκο
Φρίξων Ήλιε!!!
Αληθώς είπε τούτα τα λόγια ο αρχιπαπακαλόγερος και Ηγούμενος της Μέγιστης Λαύρας του Άθωνα, ότι είναι Θέλημα Θεού να καταστραφεί το νησί μας;
Τι του κάναμε δηλαδή του Θεού εμείς, οι μάλιστα λίαν ευλαβείς Χριστιανοί Σκυριανοί, να εξαποστείλει αναντίον της νήσου μας την φοβερή του οργή;
Ακούς εκεί είναι θέλημα Θεού, να πάει κατά Διαόλου η Σκύρος!
Σουρεαλιστικό παντελώς το τοπίο.
Ό,τι θέτε ακούτε τον τελευταίο καιρό από τα κάθε είδους λαμόγια της αρπαχτής, ρασοφόρα και μη,που ονειρεύονται τσουβάλια αργύρια, σαν αμοιβή για την συμβολή τους στην καταστροφή της πατρίδας μας.
Τραγέλαφος.
Για γέλια και κλάματα.
Και φυσικά, για σιχτίρι και φτύσιμο των υπεύθυνων.
Αληθεύει λοιπόν – ερωτώ- αυτό που μας πληροφορεί ο δήμαρχος Σκύρου, ότι διακηρύχτηκε κάτι τέτοιο από τον αρχι-καλογερόπαπα ή απλούστερα ηγούμενο της Λαύρας του Άθωνα- αγνοώ τ’ όνομά του -όπως τον καρφώνει ο Δήμαρχος Σκύρου;
Τα είπε και μάλιστα εις επήκοο όχι μονάχα αυτού αλλά και πλήθους λαού και εκατοντάδων πιστών, όπως επισήμως δηλώνει ο Δήμαρχος;
Με φανερό σκοπό κι επιδίωξη, όπως είναι ολοφάνερο και εξυπακούεται, να τρομοκρατηθούνε οι υποτιθέμενοι ηλίθιοι Σκυριανοί και να σκάσουν;
Να βάλουν την ουρά τους στα σκέλια.
Να αφήσουν τους καλογέρους της Λαύρας να αλωνίζουν, φυτεύοντας παστρικές στρίγκλες μίξερ αέρος-αέρος στο πανέμορφο και δοξασμένο νησί μας.
Το σκεπτικό του αρχι-καλογερόπαπα,προφανώς υπήρξε αυτό:
Θα τους πω, ότι οι καταστροφικές στρίγκλες μίξερ αέρος- αέρος, (ανεμογεννήτριες) είναι θέλημα του Θεού να φυτευτούνε στη Σκύρο.
Κι όποιος εναντιώνεται σ’ αυτή την καταστροφή, τα βάζει με τον ίδιο τον Παντοκράτορα
Συνειρμικά, έτσι έχουν τα πράγματα.
Άρα δεν θέλεις τις στρίγκλες;
Έρχεσαι σε σύγκρουση με τον ίδιο τον Παντοκράτορα
Άρα είσαι αμαρτωλός και ως εκ τούτου καταραμένος.
Και θα πας στο φοβερό σωφρονιστήριο της Κολάσεως.
Να σε καμακώνουν οι Διάολοι με τα φοβερά τους καμάκια.
Να σε βουτούνε ως το λαιμό στα καζάνια με την πίσσα που βράζει συνέχεια.
Και φριχτά μέχρι παντελούς αηδίας.
Μα ο αρχι-καλογερόπαπας της Λαύρας του Άθωνα- αγνοώ όπως σας είπα το καλογερίστικο ή κατά κόσμον όνομα και επίθετο του ανδρός- συνεχίζει απτόητος.
Προφανής λοιπόν οπωσδήποτε η πρόθεσή του να τρομοκρατήσει τους Σκυριανούς με την απειλή της παρέμβασης του Θεού εναντίον όσων αντισταθούν στις φρικαλέες παστρικές στρίγκλες μίξερ – αέρος- αέρος.
Δεν ήμουν παρών στη συγκέντρωση αυτή που είπε όλα αυτά τα απίστευτα ο αρχικαλογερόπαπας της Λαύρας του Άθωνα.
Μα αν είναι το όντι αληθινά, η υπόθεση δεν είναι μονάχα γελοία αλλά παράλληλα και εξαιρετικά πολύ φοβερή.
Κι ας την λάβουμε πολύ σοβαρά υπόψιν μας.
Ξέρετε, πώς έπεσε η Κωνσταντινούπολη στα χέρια των Τούρκων στις 29 Μαΐου του 1453;
Εκείνη εκεί την καταραμένη ημέρα που στοίχισε στο λαό μας τετρακόσια χρόνια δουλείας στους Τούρκους;
Με ακριβώς παρόμοιες διαδικασίες και λόγια.
Έβγαιναν καλόγεροι στους δρόμους και φώναζαν στο λαό, ότι είναι θέλημα Θεού η Πόλη να τουρκέψει!!!
Και άρα κανείς δεν έπρεπε να αντισταθεί και να πολεμήσει τους Τούρκους. Ήταν σα να τάβαζε με τον ίδιο τον Θεό.
Και έτσι, οι χιλιάδες Ρωμιοί, που από μια κεραμίδα να ρίχνανε στο συρφετό του Μωάμεθ θα τους είχανε θάψει όλους προ των τειχών, καθόταν με σταυρωμένα χέρια στα σπίτια τους – ο ελεεινός και τρισάθλιος όχλος – ή μαζευόταν καί άκουγε τους καλόγερους που απειλούσαν όποιονδήποτε θα αντιστεκόταν στους Τούρκους.
Και έτσι ''Εάλω η πόλις''
ΚΙ όσοι πολέμησαν στην Πύλη του Ρωμανού και στα άλλα σημεία του τείχους της Πόλης, εκτός απο ΄Έλληνες κάτοικους της Κωνσταντινούπολης, ήταν Βενετσιάνοι και Γενουάτες, κυρίως πολεμιστές !!
Αυτά φέρνουν σαν αποτέλεσμα τέτοια δόλια συνθήματα.
Ο αρχικαλογερόπαπας- της Λαύρας του Άθωνα- να γνωστεί τα όνομά του – για να τον γράψει η ιστορία, ακολούθησε στην προκειμένη περίπτωση -αν αληθεύουν όσα εγγράφως μαρτυρεί ο δήμαρχος Σκύρου πως είπε δημόσια σε σύναξη πιστών Σκυριανών χριστιανών, κινήθηκε πάνω στο ίδιο σενάριο.
Οι συσχετισμοί του συνθήματος των καλόγερων της Κωνσταντινούπολης με το «είναι θέλημα Θεού η Πόλη να τουρκέψει» και το κήρυγμα του αρχικαλογερόπαπα Λαύρας στους Σκυριανούς, πως «είναι θέλημα Θεού να καταστραφεί το νησί φυτεύοντας πάνω του τις απαίσιες παστρικές στρίγκλες μίξερ – αέρος- αέρος», είναι προφανώς ίδιες και απαράλλαχτες.
Εδώ αιτούμαι παρέμβαση άμεση για να διευκρινίσει ο αρχικαλογερόπαπας την πληροφορία του Δήμαρχου Σκύρου, αν είναι όντως τα πράγματα έτσι ή όχι.
Και αν τα είπε, ας πάρει πίσω τα λόγια του.
Εμείς, δεν στέλνουμε κανένα στην Κόλαση.
Αρκεί να ζητήσει συγχώρεση κάνοντας εμπράκτως μετάνοια καί αίροντα αυτομάτως οι αμαρτίες του.
Ουδείς αναμάρτητος.
Μα για να δοθεί η συγχώρεση απαιτείται εμπράκτως μετάνοια οπωσδήποτε.
Το θέμα, έχει διαστάσεις θεολογικές και εθνικές επί πλέον.
Με κάτι τέτοιες ενέργειες ανεγκέφαλες καλογεροπαπάδων, που έχουν διαπραχτεί ανά τους αιώνες, εξευτελίζεται η εκκλησία και η θρησκεία ολόκληρη. Διότι μαζί με τα στεγνά καίγονται και τα χλωρά όπως ξέρουμε.
Πατριάρχη Βαρθολομαίε.
Πάρε θέση αμέσως και ζήτα τις δέουσες εξηγήσεις απ’ το πνευματικό σου παιδί.
Μητροπολίτη Καρυστίας και Σκύρου κυρ Σεραφείμ, ζήτησε και συ εξηγήσεις, ως κατά τόπον αρμόδιος. Διότι στην εκκλησιαστική επικράτειά σου συνέβη αυτό το φρικαλέο ατόπημα.
Ιεραρχία ολόκληρης της Ελλάδας, πάρτε θέση και σεις.
Κρούω τον κώδωνα του κινδύνου.
Το τσουράπι της εκκλησίας ξηλώνεται με τέτοια καμώματα.
Και συ λαέ βασανισμένε, για να μη βασανίζεσαι άλλο, ύψωσε τη φωνή σου και υπερασπίσου τα δίκια σου.
ΦΩΝΗ ΛΑΟΥ- ΟΡΓΗ ΘΕΟΥ
Μάνος Φαλτάϊτς
Παρασκευή 23 Νοέμβρη 2007
Η Αναστασία Φαλτάιτς, εκ των επικεφαλής των αντιδρώντων κατοίκων, δήλωσε: «Αυτό που ετοιμάζονται να κάνουν στη Σκύρο είναι τερατώδες». Σύμφωνα με τους καταγγέλλοντες κατοίκους, «η εγκατάσταση των 111 ανεμογεννητριών σε συνδυασμό με όλα τα συνοδά έργα θα καταστρέψει τόσο την κτηνοτροφία όσο και τη μελισσοκομία,καθώς και την προστατευόμενη περιοχή του». Αυτός είναι και ο χειρότερος εφιάλτης για τους Σκυριανούς. Η αισθητική, οικονομική και περιβαλλοντική υποβάθμιση που θα οδηγήσει σε μαρασμό, ερήμωση και εγκατάλειψη της Σκύρου. Οι 111 ανεμογεννήτριες, αν τελικά τοποθετηθούν, θα παράγουν 333 ΜW, ενέργεια που αντιστοιχεί στο 15% του εθνικού στόχου, για την επίτευξη του οποίου η χώρα μας έχει δεσμευθεί στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Το πελώριο για την κλίμακα του νησιού σχέδιο έχει προκαλέσει σύγχυση και εκνευρισμό στους κατοίκους. Ενημερωθήκαμε για το σχέδιο εξωδίκως,κανένας στο νησί δεν είχε ιδέα. Η υπόθεση διαδραματίστηκε εν κρυπτώ.
https://www.tovima.gr/2008
Η Αναστασία Γιαννουδάκη- Φαλτάϊτς είναι δημοσιογράφος καί γεννήθηκε στα Χανιά το 1938. Δίδαξε για πολλά χρόνια μέχρι το 1979, στην Έδρα της Πολιτικής ιστορίας Νεώτερης Ελλάδας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο κι εξέδωσε ιστορικές μελέτες με θέματα τής νεοελληνικής ιστορίας. Επιμελήθηκε τής έκδοσης τού Αρχείου ιστορικών εγγράφων τής επαναστατικής περιόδου τού 1821 τής Κρήτης καί τών Αρχείων τής Ελληνικής Παλιγγενεσίας, έκδοση τής Βουλής τών Ελλήνων. Ασχολήθηκε με τη λογοτεχνία καί υπήρξε μια από τις σημαντικότερες εκπροσώπους απ' την πλευρά τών γυναικών τής νέας γενιάς τών λογοτεχνών. Δημοσίευε στο περιοδικό ΟΔΗΓΗΤΗΣ άρθρα της με το ψευδώνυμο Μάρκος Ευγενικός και διηγήματα με το πατρικό της επίθετο Αναστασία Γιαννουδάκη, αφήνοντας μια αίσθηση εξαιρετικά δυνατή, όπως βγαίνει απ' τις κριτικές που είχαν γράψει γι αυτήν και τα έργα της. Κορυφαίο της έργο υπήρξε το χρονικό τών αγώνων τής Ελληνικής νεολαίας για τήν Ένωση τής Κύπρου με τήν Ελλάδα με τίτλο «ΤΟ ΠΡΟΔΟΜΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ» έχοντας κι η ίδια έντονες προσωπικές εμπειρίες καθώς συμμετείχε ενεργά σ' αυτούς τους αγώνες. Από το 1971 που παντρεύτηκε το Μάνο Φαλτάϊτς, ανέλαβε τη διεύθυνση τοὐ ομώνυμου Ιστορικού καί Λαογραφικού Μουσείου. Μαζί με τον Μάνο συνέβαλαν στήν πολιτιστική αναγέννηση του λαού μας, με τίς ελληνοκεντρικές κατευθύνσεις που υπάρχουν σήμερα καί πού φέρνουνε τή σφραγίδα τους.Ο ρόλος της στην οργάνωση των επιστημονικών δραστηριοτήτων του μουσείου υπήρξε καθοριστικός και σε πολλούς τομείς αποκλειστικός, συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη του μεγάλου κινήματος μαζί με τον Μάνο στην πολιτιστική αναγέννηση του λαού μας, με τις ελληνοκεντρικές κατευθύνσεις που υπάρχουνε σήμερα και που φέρνουνε τη σφραγίδα τους. Από το 1993 ανάλαβε την οργάνωση του Φεστιβάλ Σκύρου της Βιγλατορίας του Παλαιόπυργου και σκηνοθετεί τα έργα του Μάνου Φαλτάϊτς που ερμηνεύει η καλλιτεχνική Ομάδα του μουσείου «Σκυρίτες»...Η λογοτεχνική της δημιουργία του τελευταίου καιρού, έχει σαν κύριο αντικείμενο την πνευματική αναγέννηση του ελληνισμού, αντλώντας τις εμπνεύσεις της από τους προσωπικούς της αγώνες και τα σημαντικότατα πολιτιστικά γεγονότα που συντελούνται στη Βιγλατορία του Παλαιόπυργου. Τα έργα της έχουν έντονο προσωπικό χαρακτήρα και αποτελούνε μια σύνθετη δημιουργία, ανάμεσα χρονικού, φιλοσοφικού στοχασμού, ημερολογιακής καταγραφής της καθημερινής ζωής και πορείας του μουσείου και της Βιγλατορίας του Παλαιόπυργου, συνθέτοντας ένα σημαντικότατο χρονικό που ασκεί ξεχωριστή γοητεία. Η πρόσφατη πνευματική της δημιουργία κινείται σε τρεις κατευθύνσεις: Η πρώτη αφορά τη λογοτεχνική καταγραφή των μεγάλων ιστορικών γεγονότων της Κατοχής και του Εμφυλίου πολέμου (1941-1945), όπως τα έζησε με όλη την τραγικότητα και τις διαστάσεις που παίρνανε εκείνες οι καταστάσεις στην ψυχή ενός παιδιού. Έργα της γι αυτή την περίοδο που έχουν εκδοθεί είναι τα Χρονικά: «Ζυμβραγού», «Από τα Ζυμβραγού στο Θησείο», «Το τέλος του παππού Θεοχάρη», «Πρωτοχρονιά 1942 με έξη μόνο φέτες λακέρδα», «Ο συγκάτοικος Μαρδοχαίος». Η σειρά όλων τούτων των έργων, με αυτά που δεν έχει εκδώσει ακόμα, αποτελούν μια πλήρη ενότητα της περιόδου 1941-1945. Η δεύτερη πνευματική της πορεία του τελευταίου καιρού είναι μια καινοτόμος σύνθεση ημερολόγιων, χρονικών, αγωνιστικών και ιδεολογικών μανιφέστων δοσμένων ποιητικά και πεζά, που αφορούν ιστορικά γεγονότα, κοινωνικούς αγώνες και καταστάσεις της Σκύρου αλλά και της Ελλάδας ολόκληρης. Καταστάσεις και γεγονότα στα οποία συμμετέχει ενεργά και η ίδια με δράση, σκέψη, εκτιμήσεις και λόγο. Τα θέματα αυτά αφορούν κύρια τους προσωπικούς της αγώνες και τη στάση γενικά της ζωής της. Η τρίτη κατεύθυνση της δημιουργίας της είναι καταγραφή και σχολιασμός με ποιητικό τρόπο ευρύτερων κοινωνικών γεγονότων που συγκλονίζουν την Ελλάδα και τον κόσμο ολόκληρο. Ανάμεσα σ' αυτά είναι και το ποίημά της με τίτλο: «Επαναστάτες με Αιτία», που αναφέρεται στις καταστρεπτικές ταραχές που συγκλόνισαν την πρωτεύουσα της χώρας Αθήνα κι ολόκληρη την Ελλάδα, τον Δεκέμβρη του 2008
https://sites.google.com/site/faltaitsmuseum/
http://koinosparanomastis.blogspot.com/2019/02/blog-post_8.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.