Οργανισμός για την Διάδοση της Ελληνικής Γλώσσας



Για την επιδημία στην αιγυπτιακή Αντινούπολη κατά τον 3ο αιώνα μ.Χ. διαβάζουμε σε επιστολή, που που εντοπίστηκε στους παπύρους της Οξυρρύγχου (14.1666):
[παρακαλῶ οὖ[ν], ἄδελφε, γράψαι μοι περὶ τῆς ὑμῶν σω[τ]ηρίας, ἐπεὶ ἤκουσα ἐν τῇ Ἀντινόου ὅτι παρ᾿ ὑμεῖν λοιμὸς [ἐγ]ένετο. μὴ οὖν ἀμελήσῃς, ἵνα κἀγὼ περὶ ὑμῶν εὐθυμότερον διάξω. ἀσπάζου πολλὰ τὴν κυρίαν μου μητέρα καὶ [τὴν ἀδελ-]φήν μου καὶ τὰ ἀβάσκαντα ἡμῶν παιδ[ία. ἀσπά]ζεται ὑμᾶς Παυσανίας. ἐρρῶσθαί [σ]ε [εὔχ(ομαι)] πανο[ικ]εί.]
"Αδερφέ μου, γράψε μου αν είστε καλά, γιατί έμαθα πως στην Αντινούπολη, στην δική σας περιοχή, ξέσπασε λοιμός. Μην αμελήσεις να μου γράψεις λοιπόν, για να μη στενοχωριέμαι για σας. Να μου φιλήσεις την μητέρα μου, την κυρία του σπιτιού, και την αδελφή μου και παιδιά μας, που μάτι δεν τα πιάνει. Σας φιλώ, Παυσανίας.Να είστε καλά όλοι στο σπίτι."

Τρισώματος Δαίμων