O ΉΡΩΑΣ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΏΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ



Λέει δυνατά αυτά που οι άλλοι ψιθυρίζουν

Οι Νεοέλληνες να μην ξεχνούν, ότι τα αστέρια του ουρανού τα κοιτάνε χάρη στον μεγάλο Έλληνα από τη Μοσχόπολη της Βορείου Ηπείρου, τον Σίμωνα Σίνα, γιατί το Αστεροσκοπείο Αθηνών είναι δικό του έργο.
Οι Νεοέλληνες να μην ξεχνούν, όταν γονατίζουν στη Μητρόπολη Αθηνών και παρακαλούνε το ΘΕΟ να τους πραγματοποιήσει τις επιθυμίες τους, ότι η ανέγερση αυτού του Ιερού Ναού χρηματοδοτήθηκε με τεράστια ποσά από τον ίδιο ευεργέτη.
Οι Νεοέλληνες να μην ξεχνούν, ότι κάποιοι από αυτούς τους ίδιους αποφοίτησαν, ανάμεσα σε χιλιάδες άλλους στα Αρσάκεια, έργο του Απόστολου Αρσάκη, αυτού του μεγάλου ευεργέτη από το χωριό Χοταχόβα της Πρεμετής 
Οι Νεοέλληνες να μην ξεχνούν, ότι χρόνια τώρα το Συμβούλιο της Επικρατείας συνεδριάζει και παίρνει τις αποφάσεις του στο Αρσάκειο Οικοδόμημα, το οποίο βρίσκεται επί της οδού Πανεπιστημίου, έργο και αυτό του Απόστολου Αρσάκη.
Οι Νεοέλληνες να μην ξεχνούν, την καταγωγή των δύο μεγάλων ανδρών – από το χωριό Λάμποβο του Αργυροκάστρου – τον Ευάγγελο και Κωνσταντίνο Ζάππα, οι οποίοι στα τέλη του δέκατου ένατου αιώνα έδωσαν τεράστια ποσά για την αναμόρφωση του Παναθηναϊκού Σταδίου με σκοπό την διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα.
Οι Νεοέλληνες να μην ξεχνούν, ότι αυτοί οι δύο λαμπροί Έλληνες οικοδόμησαν το Ζάππειο Μέγαρο  –κόσμημα της Πατρίδας, (εμείς είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι γι` αυτό), στις αίθουσες του οποίου όλες οι Ελληνικές κυβερνήσεις φιλοξενούν, συνεδριάζουν και παίρνουν αποφάσεις με τους Ευρωπαίους εταίρους τους.
Οι Νεοέλληνες να μην ξεχνούν,οτι ο γιός του Γεώργιου Σίνα κατασκεύασε τον σιδηρόδρομο του Νότου κατά μήκος όλης της Αυτοκρατορίας των Αψβούργων, ίδρυσε την πρώτη Ατμοπλοϊκή Εταιρία του Δουνάβεως. Δώρισε δεκατέσσερα εκατομμύρια ελληνικές χρυσές δραχμές και κατασκεύασε την γέφυρα επί του Δούναβη που ενώνει την Βούδα με την Πέστη (Βουδαπέστη) Ως τραπεζίτης – η περιουσία του υπολογίσθηκε σε 450 εκατομμύρια ελληνικές χρυσές δραχμές – είναι δανειστής Κυβερνήσεων και Αυτοκρατόρων. Είναι ο πρώτος Γενικός Πρόξενος του Βασιλείου της Ελλάδας από το 1834 στην Βιέννη. Ενισχύει οικονομικά και με πολλούς άλλους τρόπους την Ελληνική Κοινότητα της Βιέννης και αναγεννά από τα χαλάσματα την γενέτειρα του πατέρα του, την Μοσχόπολη.Χρηματοδοτεί την ανέγερση του Μητροπολιτικού Ναού της Αθήνας, του Οφθαλμιατρείου, του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, της Ελληνικής Αρχαιολογικής Εταιρείας και της Αρσασείου Φιλεκπαιδευτικής Εταιρίας.
Οι Νεοέλληνες να μην ξεχνούν,οτι ο Σίμων Σίνας, γιος του Γεώργιου, Βαρώνος ηταν κι αυτός της Ουγγαρίας, της Αυστρίας και μυστικοσύμβουλος του Αυτοκράτορα.Το 1859 με πέντε εκατομμύρια χρυσές δραχμές ανεγείρει και διακοσμεί την Ακαδημία Αθηνών, περατώνει την ανέγερση του Μητροπολιτικού Ναού Αθηνών και το Αμαλίειο Ορφανοτροφείο που είχε αρχίσει ο πατέρας του.Επενδύει άλλες 10.000 χρυσές δραχμές για τη λειτουργία του Εθνικού Αστεροσκοπείου. Στη Βιέννη ανεγείρει τον Ι. Ναό της Αγίας Τριάδος για την Ελληνική Κοινότητα.Στη Βουδαπέστη χτίζει Νοσοκομεία, Βρεφοκομεία και Πτωχοκομεία14 – 1892), με εντολή να ευεργετήσει το Έθνος.
Οι Νεοέλληνες να μην ξεχνούν,οτι ο Κωνσταντίνος Ζάππας, συνεχιστής του ευεργετικού έργου του ξαδέλφου του Ευάγγελου διέθεσαι τα πλούτη του υπέρ του Έθνους. Έκτισε Ελληνικά σχολεία σε Λάμποβο, Πρεμετή, Νίβανη Δρόβιανη και Δέλβινο της Βορείου Ηπείρου.Έκτισε πρότυπα Ζάππεια Παρθεναγωγεία στην Κωνσταντινούπολη, στην Αδριανούπολη και αλλού. Ανέγειρε το Ζάππειο Μέγαρο στην Αθήνα για την τέλεση των Ολυμπιάδων, αφιέρωσαν μεγάλες δωρεές στο Εθνικό Καποδιστριακό και στο Αμαλίειον Ορφανοτροφείο.Τα κτήματα των Παραδουναβίων Ηγεμονιών που κληροδότησαν στο Ελληνικό Κράτος, ήταν τόσο πολλά ώστε το κράτος της Ρουμανίας αρνήθηκε να εκτελέσει την διαθήκη με το επιχείρημα ότι η Ελλάδα θα αποκτούσε «Ελληνικόν Κράτος εν τω Ρουμανικώ Κράτει».
Οι Νεοέλληνες να μην ξεχνούν,οτι ο Χρηστάκης Ζωγράφος, από το Κεσοράτι της Βορείου Ηπείρου (Ζωγράφεια Διδασκαλεία, Ζωγράφειο Γυμνάσιο, στο Παρίσι, Μόναχο, για ενίσχυση των εκεί Ελλήνων συγγραφέων και καλλιτεχνών),
Οι Νεοέλληνες να μην ξεχνούν,οτι ο Ιωάννης Μπάγκας, από την Κορυτσά της Βορείου Ηπείρου όλη την τεράστια περιουσία του την δώρισε στο Ελληνικό Κράτος.

Κι όμως το Κράτος διέκοψε την σύνταξη που λαμβάνουν οι υπερήλικοι Ομογενείς !! Αυτή η αισχρότατη και αντεθνική απόφαση τσάκισε τους εναπομείναντες στα πατρώα τους εδάφη Βορειοηπειρώτες.Κάποιοι από αυτούς, από την μεγάλη απογοήτευση βρέθηκαν σε απόγνωση και έδωσαν τέλος της ζωής τους, κάποιοι άλλοι μαράζωσαν από την στενοχώρια.Ποιος δαιμονικός νους επινόησε αυτό το νόμο – τερατούργημα; Είναι ο πιο απάνθρωπος, ρατσιστικός, αντεθνικός και εγκληματικός νόμος, που πέρασε από το Ελληνικό Κοινοβούλιο. Παρόμοιός του δεν εφαρμόζεται σε καμιά χώρα της υφηλίου.Τι είναι αυτός ο Νόμος Κατρούγκαλου; Αν με επείγουσες διαδικασίες δεν καταργηθεί πάντα θα ακολουθεί το Έθνος μας η κατάρα από αυτή την αμαρτία.Ας αναλογιστεί ο καθένας την μεγάλη διαφορά μεταξύ Εθνικής Πολιτικής των Γερμανικών Κυβερνήσεων (αυτοί δίνουν) και των Ελληνικών Κυβερνήσεων (αυτοί κλέβουν από τα σκλαβωμένα  τους αδέρφια) Αναλογιστείτε την διαφορά! Το οδυνηρότερο είναι όταν η Μάνα Ελλάδα μας ποτίζει με το πικρότερο φαρμάκι.Τους  Γκεμπελικούς του καθεστώτος Χότζια – Αλία, αυτούς, που για όλη τους τη ζωή προπαγάνδιζαν τα διαβολικά έργα του δικτάτορα και αναζωπύρωναν, πάντα και παντού το μίσος για την Ελλάδα και τους Έλληνες, σήμερα αυτούς τους Ιούδες, η Δημόσια Τηλεόραση τούς έχει ανταποκριτές της στην Αλβανία.Οι περιπτώσεις «αξιοποίησης» αυτών, μπορεί να είναι πολλές, δεν τις ξέρουμε όλες.Θα αναφερθούμε μόνο σε μια συγκεκριμένη πράξη της Ελληνικής Πολιτείας, η οποία προκαλεί και απογοητεύει κάθε Έλληνα πατριώτη: 
Κατά τη διάρκια εκφώνησης του δελτίου ειδήσεων στη δημόσια τηλεόραση, τη στιγμή που ο δημοσιογράφος λέει: «Και τώρα συνδεόμαστε με τον ανταποκριτή μας στην Αλβανία κύριο Παναγιώτη Μπάρκα»,ακριβώς αυτή τη στιγμή προσβάλλεται η δημοκρατία. μπήγεται μαχαιριά – ξύνονται πληγές των Βορειοηπειρωτών που έζησαν την τραγική περίοδο της Χοτζικής Τυρανίας.Ποιο είναι το εν λόγω άτομο;Μέχρι και την τελευταία μέρα της δικτατορίας στην Αλβανία, αυτό το άτομο (δάσκαλος – δημοσιογράφος), ήταν ο εκφωνητής – προπαγανδιστής του κομματικού προγράμματος στην ελληνική γλώσσα στην εκπομπή που εκπονούνταν από το ράδιο Αργυροκάστρου.Να αναφέρω μόνο ένα απλό, αλλά τραγικό παράδειγμα:«Όταν τύχαινε και δραπέτευε κάποιος Αλβανός στην Ελλάδα, ο Μπάρκας με το μικρόφωνο στο χέρι παρουσιάζονταν στην κοινότητα, από την οποία καταγόταν ο δραπέτης και έπαιρνε συνεντεύξεις. Εκτός των άλλων ξεπερνούσε κάθε αιτία και ρωτούσε:Τι μέτρα πρέπει να πάρουμε για την οικογένεια του Χ. προδότη – δραπέτη;Κάποιος από τους ερωτηθέντες έλεγε:Να εξοριστεί η οικογένεια του μασκαρά εχθρού του λαού.Κάποιος άλλος:Να μου δώσει το κόμμα ένα περίστροφο και να με διατάξει να πάω στην Ελλάδα να τον εκτελέσω με τα χέρια μου τον προδότη» κλπ. Τις συνεντεύξεις αυτές ο ανταποκριτής της Δημόσιας Ελληνικής Τηλεόρασης Π.Μπάρκας της αναπαράγαγε στην βραδινή Ελληνική εκπομπή και ακουγόταν σ` όλη την «Ελληνική Μειονότητα».Φανταστείτε πόσο πόνο προκαλούσαν οι προσφερόμενες υπηρεσίες στο κόμμα του ανταποκριτή Μπάρκα, στις μανάδες και τους συγγενείς του «προδότη» – δραπέτη.Η Ελλάδα να ξύνει ξανά τις πληγές αυτών των ανθρώπων.Αυτό που σας περιέγραψα είναι γεγονός. Συνέβη τον Ιούλιο (1991) μετά την δραπέτευση του γράφοντος στην Ελλάδα. Και αυτή είναι (από τις πάμπολλες φορές), μόνο μια περίπτωση.Δεν τα γράφω πισώπλατα. Δεν ξέρω από τέτοια.Του τα είχα πει κατάμουτρα από τον μήνα Μάρτιο (1994).Νομίσαμε ότι θα μετανοούσαν, όμως αυτοί είναι δαίμονες, δεν μετανοούν.Σήμερα (Ιούλιος 2019) ο Ιούδας οδεύει στα ίδια γνωστά σοκάκια.Αυτά τα άθλια υποκείμενα, είναι κομπλεξικοί, ελαττωματικοί άνθρωποι. Αν και σήμερα, κατ` αναλογία με το μαύρο χτες, από κάθε άποψη όλα είναι πολύ καλύτερα. Όμως αυτά τα πλάσματα νοσταλγούν το παρελθόν. Δεν θέλουν ισότητα, δεν θέλουν να είμαστε όλοι το ίδιο.Πως τους χαρακτηρίζει ο Απόστολος του Θεού αυτούς: Θρασείς κι αλαζόνες.Ζώα πλασμένα να τρώνε και να κοπρίζουν ενστικτωδώς.Έχουν πνεύμα γυμνασμένο στην απάτη και εκμετάλλευση. Άνθρωποι καταραμένοι!Σύννεφα που παρασύρονται από ανεμοθύελλα, άνθρωποι, που μέσα τους το βαθύ σκοτάδι διατηρείται παντοτινό.Αυτούς η δημοκρατία έπρεπε να τους απέκλειε, να τους εξαφάνιζε κοινωνικό – πολιτικά.Όμως η Ελλάδα πράττει το αντίθετο.  δίνει βήμα στην Ελλάδα, στην Δημόσια Τηλεόραση στους Γκεμπελικούς του δικτάτορα Ενβέρ Χοτζα. 

(Βλ. βιβλίο (Ελεύθερος Φυλακισμένος) σελ. 239 – 242, εκδ. «Νέα Θέσις» 1997.)

Ανέκαθεν, όλες οι Αλβανικές Κυβερνήσεις, από το 1912 – 1914 και μέχρι σήμερα έναν σκοπό είχαν: Το πώς θα ξεριζώσουν τον Ελληνισμό από την ηρωική Ελληνική Γη του Πύρρου.Ας μιλήσουμε για την περίοδο της δικτατορίας του προλεταριάτου και για το σήμερα (1941 – σήμερα) Μετά την ἵδρυση τοῦ Κ. Κ. Α., οι κομισάριοι του κόμματος ἔδωσαν προτεραιότητα στήν παραπλάνηση των Βορειοηπειρωτών καί στην ἐπίτευξη συμμαχίας διαμέσου της προπαγάνδας και του κάλπικου συνθήματος: Πρώτον, «Ἀγώνας κατά του κοινού ἐχθρού». και Δεύτερον, «Μετά την ἀπελευθέρωση, ἐσείς οι μειονοτικοί θά ἔχετε τό δικαίωμα της ύψωσης της Ἑλληνικής Σημαίας». Μέ αὐτά και ἄλλα πολλά, πέτυχαν τήν ἔνταξη των νέων μας στά παρτιζάνικα τάγματα καί στις κομμουνιστικές τσέτες. Να κατανοήσουμε ότι σ` αὐτή την κατάληξη, ἔχουν συμβάλει πολύ τά κορυφαῖα στελέχη του Ε.Α.Μ. Ἑλλάδος. Μετά τήν ἀπελευθέρωση, οἱ Ἕλληνες μειονοτικοί πού ζήτησαν τήν ἐφαρμογή των συμφωνημένων, ἐκτελέστηκαν ἀπ τούς «συντρόφους» τους Ἀλβανούς.Στή συνέχεια σέ συνεργασία μέ το ΕΑΜ Ἠπείρου, πέτυχαν τή διάσπαση των Βορειοηπειρωτων και ἐκτέλεση των κυριότερων στελεχών πού ἡγούνταν ὁμάδων συνεργαζομένων μέ τόν ΕΔΕΣ του στρατηγοὐ Ζέρβα. Οι ὁμάδες αὐτές είχαν σκοπό, ἀρχικά νά ἐμπόδιζαν τήν ἐπικράτηση των παρτιζάνων του Ἐνβέρ Χότζια στίς περιοχές της Βορείου Ἠπείρου και ως ἀπώτερο στόχο είχαν τήν ἕνωση της Β. Ἠπείρου με τήν Μητέρα Ἑλλάδα.Εἰδικά κατά τήν περίοδο της διακυβέρνησης της χώρας ἀπό τόν Ἐνβέρ Χότζια και την συμμορία του, μεθοδεύτηκε ὀργανωμένο σχέδιο γενοκτονίας ἐναντίον των Ἑλλήνων.Φυγή, σύλληψη, φυλάκιση, εκτέλεση, ἐκτοπισμός οἰκογένειας, καταναγκαστικά ἔργα, καταναγκαστική ἐργασία σέ γεωργικό συνεταιρισμό, συνεχής παρακολούθηση, κλήσεις στήν ἀσφάλεια, ἀναγκαστική μετακίνηση οἰκογένειας, κοινωνική ἀπομόνωση, ἐργασιακός κατατρεγμός, συνθέτουν τό πλέγμα του ἀπάνθρωπου διαχρονικού Γολγοθά των Ἑλλήνων της Βορείου Ἠπείρου για σχεδόν 50 χρόνια Σταλινισμού.Οι πολίτες αὐτή τήν περίοδο ζούσαν κάτω ἀπό τήν μπότα της πιό στυγνής δικτατορίας ὅλου του Ἀνατολικού μπλόκ. Γιά τήν τέλεια ἐφαρμογή του σχεδίου εξοντώσεως ἑνός ὁλόκληρου λαοὐ καί τήν ἐξασφάλιση της ὁμηρίας των ἀνθρωπίνων ἀξιών καί ἀρετών, ἡ δικτατορία του προλεταριάτου ἐξ ἀρχής έκτισε δεκάδες στρατόπεδα συγκεντρώσεως.Σύνολο 46 στρατόπεδα.Μετά ο Χότζια ἐξαφάνισε τούς Ἕλληνες και γιά τούς τύπους τοποθέτησε μόνον ἕναν, τόν Χειμαραίο Σπύρο Κολέκα, τόν ὁποίο ἄφησε μέχρι τό 1991.
Ποιος κυβερνά σήμερα την Αλβανία; Ο Εντι Ράμα ! Ανηψιός του Σπύρου Κολέκα !

Επειτα ἀκολουθησε ἡ καταδίκη τους κατά ὁμάδες ως πράκτορες της Ἑλλάδας.Ἐκτοπισμός Ἑλληνόβλαχων και ἐξόντωσή στελεχών φίλα προσκείμενων στήν Ε. Σ. Σ. Δ. Ἐξαφάνιση χωριων ! Ολόκληρα Ἑλληνικά χωριά. Όπως τό χωριό Περδικάρι τῆς Ἐπαρχίας Δελβίνου.Αντικατέστησαν τα ἐξαφανισμένα Ἑλληνικά χωριά μέ τή δημιουργία καινούργιων χωριών με Ἀλβανούς κατοίκους. Στήν Περιφέρεια της Χιμάρας ἀκολούθησαν ἄλλη τακτική. Στίς γύρω περιοχές δημιούργησαν πολλά στρατόπεδα και ἐγκατέστησαν ως μόνιμους κάτοικους ἐκει τά μέλη πολλὠν δεκάδων οἰκογενειών ἀλβανών ἀξιωματικών πού ὑπηρετούσαν στά κοντινά στρατόπεδα.Εκαναν μετονομασία δεκάδων Ἑλληνικὠν τοπωνυμίων στις ἐπαρχίες της Β. Ἠπείρου, δίδοντας σ` αὐτές ἀλβανικά ὀνόματα.Όπως και το 1933, αλλά τώρα πιό μεθοδευμένα, έκλεισαν τά Ἑλληνικά σχολεία στίς πόλεις της Β. Ἠπείρου και συρρίκνωσαν τίς ώρες διδασκαλίας της Ἑλληνικῆς γλώσσας στα ἐναπομείναντα σχολεια της χαρακτηριζόμενης «μειονοτικής ζώνης».Ὅπου ἀλλου ὑπήρχαν Ἕλληνες, (π.χ. 25.000 ζοῦσαν στά Τίρανα), δεν διδάσκονταν οὔτε λέξη στήν ἑλληνική γλώσσα.Ἀλβανοποίηση των Ἑλληνικων ὀνομάτων.Ἡ δικτατορία χτύπησε και τόν βασικό πυλώνα του Ἑλληνισμού, τήν Ὀρθοδοξία. Οἱ Ἱεροί Ναοί και τά Μοναστήρια ἔκλεισαν. Οἱ ἱερείς συλλαμβάνονταν, ὁδηγούνταν στά στρατόπεδα καί στά ἐκτελεστικά ἀποσπάσματα ως πράκτορες της Ἑλλάδας. Παραπληροφόρηση.Ο καθένας ἔδειχνε, ὅπως μπορουσε τήν πίστη του στό κόμμα. Πρόδιδε τον ἀδελφό, τόν πατέρα, ἔδινε ἀναφορές γιά γνωστούς, φίλους και γείτονες. Ἀποτέλεσμα, γενική ἀνασφάλεια και δημιουργία τῆς ἐντύπωσης πώς είναι ἀδύνατον νά ξεφύγεις ἀπό τά νύχια της Σιγκουρίμι.Τελικά περιόρισε τήν ἀναγνώριση των Ἑλλήνων μόνον στούς κατοίκους 99 χωριων, τά ὁποία ἐκτείνονταν γεωγραφικά στίς περιοχές τῶν Ἁγ. Σαράντα, Ἀργυροκάστρου, Δελβίνου καί σέ τρία χωριά της Πρεμετης. Τήν Βλάχοϋψηλοτέρα, τήν Βαλοβίστα καί τήν Τσαρτσόβα. Ἐθνική συρρίκνωση. Οι εκάστοτε κυβερνήσεις κι ἡ Ἀλβανική Βουλή δέν ἔχουν ἄρει ἀκόμα τό νόμο του 1946, σύμφωνα μέ τόν ὁποιο ἀφαιρέθηκε μέσα σέ μία νύχτα ἡ Ἑλληνική ἐθνικότητα των Ἑλλήνων κατοίκων της Χιμάρας. Τά ΜΜΕ της Ἀλβανίας χαρακτηρίζουν τούς Β. Ἠπειρῶτες ραγιάδες δούλους, πού ἐπί τουρκοκρατίας ἐγκαταστάθηκαν στά Ἀλβανικά ἐδάφη.Ἀλλοίωση της ἐθνικής καί πολιτιστικής μας ταυτότητας. Διακηρύσσεται στήν Ἀλβανική Δημόσια Παιδεία, οτι ἡ φυσική προέκταση της Ἀλβανίας φτάνει μέχρι την Ἄρτα κι οτι ὁ ἀπώτερος στόχος της Ἀλβανίας είναι ἡ ἐνοποίηση των ἀλβανικών ἐδαφών.Πληθυσμιακή ἀλλοίωση. Σκόπιμα καί συστηματικά κάνουν ὅ,τι ειναι δυνατόν γιά νά ἐγκαταστήσουν χιλιάδες Ἀλβανούς ἀπό διάφορες περιοχές της Ἀλβανίας και ἔτσι σταδιακά νά ἀλλοιωθεί ἡ δημογραφική φυσιογνωμία των περιοχών μας.Κλίμα ἀνασφάλειας και φόβου. Συστηματικά και μέ συντονισμένες ἐνέργειες κλοπης καταστρέφουν τις ιδιωτικές περιουσίες των Ελλήνων Βορειοπειρωτών.Επικρατεί Θρησκευτικός Φανατισμός.
Ἀκόμα και σήμερα τό ἀλβανικό κράτος δηλώνει ὅτι ο ἑλληνικός πληθυσμός ἀνέρχεται σε ελάχιστες χιλιάδες. Βέβαια αὐτό ουδόλως ἀνταποκρίνεται στήν πραγματικότητα.Ἔχουν καταρτίσει μαύρες λίστες μέ ὀνόματα ἀγωνιστων Βορειοηπειρωτών.Προβαίνουν ἀκόμα και σέ δολοφονίες, ὅπως συνέβη τό 2010 μέ τή δολοφονία του Ἀριστοτέλη Γκούμα μόνο και μόνο γιατί μιλούσε Ἑλληνικά.Δημιουργούν δηλαδή κλίμα τρομοκρατίας.Κι αυτή η κατάσταση έχει διαχρονικό χαρακτήρα. Έτσι στις 28/10/2018, δολοφόνησαν και τον Κωνσταντίνο Κατσίφα.Ἀπό αὐτά ολα συνεχώς ἀποδυναμώνεται ὁ Ἑλληνισμός και ἡ ἀντιπροσώπευσή του στό Ἐσωτερικό ἀλλά και στό Ἐξωτερικό.Ὁ κύριος παράγοντας, πού θά μποροῦσε νά κινήσει τά νήματα γιά τή σωτηρία της Β. Ἠπείρου ειναι ἡ Μητέρα Πατρίδα,αλλά όπως είπαμε το ἐνδιαφέρον της είναι ανύπαρκτο ! Κι αν δεν γίνει κάτι,στό κοντινό μέλλον θά ἔχουμε Βόρειο Ἤπειρο χωρίς Ἕλληνες.

Ἡ Βορειοηπειρωτική ὑπόθεση δέν είναι θέμα μόνο των σκλαβωμένων, εἰναι ἐθνικό ζήτημα και ὀφείλει νά τό χειριστεί και να τό λύσει ἡ μάνα πατρίδα.Βόρειος Ἤπειρος δέν νοείται χωρίς τήν ενωσή της μέ τήν ὑπόλοιπη Ἑλλάδα.Κάθε ἄλλη λύση θά μετατρέψει τήν Βόρειο Ἤπειρο σέ κουφάρι χωρίς πνεύμα.Αὐτή ἡ ἀλήθεια δέν διδάσκεται πουθενἀ και ἀποκρύπτεται ἀπ τό πολιτικό κατεστημένο της χώρας.Τουλάχιστον από τη δεκαετία του 1980, ὅποιος στην Ελλάδα, τολμά και μιλάει γιά τα βάσανα των ἀδερφών Βορειοηπειρωτων, χαρακτηρίζεται φασίστας και ὑβρίζεται ἀπό τούς νοσταλγούς του σοσιαλιστικού παραδείσου της Ἀλβανίας. Οσοι ενημερώνονται γιά τό Γολγοθα των Ἑλλήνων εκεί ἔκαναν και κάνουν φυσικά τήν ἐπανάστασή τους.Για εμας τους πατριώτες αυτοί είναι Απόστολοι του του Βορειοηπειρωτικού Αγώνα που έχει επικεφαλή τον ἀοίδιμο Σεβαστιανὀ.Ο αγώνας των βορειοηπειρωτών είναι μοναδικός, είναι αγώνας πρώτον για πανανθρώπινες αξίες και δεύτερον για τα Εθνικά μας ιδεώδη.Αντισταθήκαμε και αντιστεκόμαστε σε καθημερινή βάση κατά των σχεδίων αλβανοποίησης του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού.Αντιστεκόμαστε στην ίδια μας τη χώρα, όπου υποστήκαμε άπειρους εμπαιγμούς από ψευδο - Ρωμιούς, οι οποίοι κρατάνε στα χέρια τους το τιμόνι του καραβιού «ΕΛΛΑΣ».Η αναγνώριση όμως, όσο και η ενθύμηση των κατατρεγμών από ένα ευρύ φάσμα της ελληνικής κοινωνίας, αποτελούν αναμφίβολα από μόνα τους την «ηθική δικαίωση» για όλους αυτούς (νεκρούς και ζωντανούς), που αγωνίστηκαν για τα Ελληνικά Ιδεώδη.
Στην αναζήτηση αυτής της αναγνώρισης, στην προσπάθεια διατήρησης της ιστορικής μνήμης εντάσσονται τα βιβλία, στα οποία κατέγραψα την κοινωνία της δικτατορίας του προλεταριάτου μέσα από σύντομες άλλα και εκτενείς μαρτυρίες και ομολογίες των ίδιων των παθόντων. Εξιστορούνται αυτά που ζήσαμε για πολλές δεκαετίες.Προσπαθώ να αγγίξω ορισμένες πτυχές των γεγονότων – του νέου Γολγοθά – που υπέστησαν οι κατατρεγμένοι Βορειοηπειρώτες, όχι μόνο από ξένους δυνάστες, αλλά από τους Κυβερνώντες την Μάνα Πατρίδα.Προσδοκώ να συμβάλω στην ηθική καταδίκη των αυτουργών και ελπίζω, ότι η προσπάθεια αυτή θα λειτουργήσει αποτρεπτικά και διδακτικά, ώστε παρόμοια πρακτική εμπαιγμών να μην επαναληφθεί, λαμβάνοντας ιδιαιτέρως υπόψη τις συνθήκες που επικρατούν στην ευρύτερη περιοχή.Όσα λέγονται δεν είναι ρητορικές υπερβολές, ούτε αλόγιστες μεγαλοστομίες. Όλες μας οι προσπάθειες αποδεικνύουν, πως αντισταθήκαμε σε μια από τις τρομερότερες και πιο ανελέητες κομμουνιστικές δικτατορίες. Κατορθώσαμε και επιβιώσαμε ως Έλληνες.Η αμοιβή μας είναι η επίγνωση του έργου που διαπράξαμε. Για όλα αυτά είμαστε περήφανοι.Σαν άνθρωπος φοβάμαι το θάνατο, αλλά δεν πανικοβάλλομαι και μπορώ να ομολογώ, χωρίς να παραποιώ την πραγματικότητα.
Πιστεύω πως για τον καθένα, που σκέφτεται Ελληνικά και Ορθόδοξα, σημαντικότερο και πολυτιμότερο από όλα τα εφήμερα είναι να τερματίσει το δρόμο του επιτυχώς και να κάνει το παν για ένα καλύτερο αύριο των γενεών του μέλλοντος.



Εύχομαι και άλλοι κατατρεγμένοι αγωνιστές, αλλά και εκείνοι που ως όργανα του κομμουνισμού – σατανισμού συντέλεσαν στο διωγμό μας, να μετανοήσουν και να καταγράψουν αυτά που είδαν, έζησαν και έπραξαν. Έτσι θα συντελέσουμε όλοι ώστε να αποκαλυφτεί η αλήθεια για τα συμβάντα που ακολούθησαν μετά την πτώση του Ανατολικού Μπλοκ, και να καταγραφούν στην Ιστορία της Ελλάδας.Ο αγώνας θα δικαιωθεί, θα επιβραβευτεί και θα στεφανωθεί μόνον όταν θα ενωθεί η Βόρειος Ήπειρος με την υπόλοιπη Ελλάδα.Όποιος διάβασε βιβλία που περιέχουν μαρτυρίες με περιγραφές για πάθη και θυσίες αγωνιστών, όποιος τα μελέτησε με προσοχή, αυτός έχει γνωρίσει μια οδό ζωής αληθινής προσφοράς στον Ελληνισμό και στο ανθρώπινο γένος. Προπαντώς ο επιμελής αναγνώστης αυτών των βιβλίων έμαθε να αξιολογεί σωστά τους μάρτυρες.Βαθειά στην ψυχή του εμπεδώθηκε ο σεβασμός στη μνήμη των ηρώων. Εμπνευσμένος από την Οδύσσεια αυτών - θέλω να πιστεύω - πως εάν χρειαστεί ακόμα και τη ζωή του, πρόθυμα μπορεί  να θυσιάσει για τη Σημαία και το Σταυρό.Με λαχτάρα περιμένουμε την ώρα, που μαζί με τους λεβέντες τους τσολιάδες θα πάμε  στους τάφους των προγόνων να τραγουδήσουμε τον Εθνικό μας Ύμνο  και να τους πούμε:«ΗΣΥΧΑΣΤΕ! ΝΑ ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ. Σ` ΟΛΗ ΤΗ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ ΚΥΜΑΤΙΖΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ ΣΗΜΑΙΑ!!!»Πιστεύω ακράδαντα, ότι η καταγγελία αντεθνικών πράξεων είναι συνέχεια του δίκαιου Αγώνα μας, στον οποίο εντάχθηκα από τη δεκαετία του 1970.Μετά τη συγγραφή του πρώτου μου βιβλίου «Ελεύθερος Φυλακισμένος» (1997), μίλησα στο ραδιόφωνο της εκκλησίας με τον Καθηγητή Πατέρα Γεώργιο Μεταλληνό και τον συμπαραστάτη των αγώνων μας κύριο Κώστα Χολέβα. Ο πατέρας Μεταλληνός όταν διαπίστωσε ότι είμαι διστακτικός και δεν αναφέρομαι σε λεπτομέρειες για τους διωγμούς του Ελληνισμού στην Βόρεια Ήπειρο και στην ευρύτερη Αλβανία, μου είπε:«Κύριε Κυριακού, δεν ξέρω αν κάποιος άλλος, σαν και εσένα, από τα δεκαοκτώ (18) του χρόνια να έχει υποστεί για περίπου είκοσι (20) μήνες ειδική ανάκριση σε παρόμοιες  συνθήκες απανθρωπιάς. Θέλω να σε συμβουλέψω και να σου πω, όπου σταθείς και όπου βρεθείς να ομολογείς όσα υπέστης εσύ και οι φίλοι σου,  όσα είδες και όσα άκουσες. Με τις πρεσβείες της Παναγίας, ο Χριστός μας σε έσωσε από όλους τους κινδύνους, για να ομολογείς τα πάθη των φίλων και τα δικά σου. Ανήκεις στην κατηγορία των αγωνιστών Εθνομολογητών. Αν σιωπάς είναι σαν να καταθέτεις τα όπλα και να παραιτείσαι από τους αγώνες. Θα συνεχίσεις τον ιερό αγώνα με το όπλο της ενημέρωσης.»Το 2017, πριν την έκδοση του όγδοου βιβλίου, (ΠΡΟΔΟΣΙΑ και ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ) είχα την τιμή να συναντήσω τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπό μας Αναστάσιο Γιαννουλάτο. Τον ρώτησα, αν στο νέο μου βιβλίο, θα μου επιτρέψει να αναφερθώ σ` ένα γεγονός που έχει άμεση σχέση με τον ίδιο για την περίοδο της περιβόητης δίκης των πέντε της ΟΜΟΝΟΙΑΣ.
Με συμβούλεψε λέγοντας:
«Να αναφερθείς, παιδί μου. Οι άνθρωποι πάσχουμε από αμνησία ή κάνουμε πως ξεχνάμε. Να τα λέμε και να τα υπενθυμίζουμε, γιατί έτσι θα γίνουμε υπηρέτες του καλού και διώκτες του κακού. Όταν σου δίνεται η ευκαιρία, να αναφέρεσαι σ` αυτά τα γεγονότα για να γίνουν κατανοητά στους πολλούς»Υπάκουσα στις συμβουλές τους. Αυτό προσπαθώ και αυτό κάνω πάντα.Ενεργώ κατά τη συνείδησή μου και είμαι υπόλογος για όσα γράφω. Δεν υπολόγισα τίποτε, ούτε θεωρώ τη ζωή μου πολύτιμη.Εξιστορώ τα γεγονότα όπως τα είδαμε και όπως τα ζήσαμε. Ελπίζω να μην «πυροβοληθώ» από την αυστηρή κρίση των αναγνωστών, διότι ως άνθρωποι είναι αδύνατον να τα έχουμε δει και να τα ξέρουμε όλα.Επιβάλλεται να μελετήσουμε τα βιβλία αυτά, να τα έχουμε πάντοτε κοντά μας, να τα προσφέρουμε και σε άλλους. Όσο περισσότερη ενημέρωση θα έχει ο κάθε Έλληνας, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η ευθύνη του και τόσο πιο κοντά θα είναι η στιγμή της εθνικής δικαίωσης.Τα γράφω για να τα διαβάσουν και κανένας να μη μπορεί να πει ότι δεν τα ήξερα γι` αυτό δεν έχω ευθύνη.Βέβαια, εξαίρεση αποτελούν κάποιοι αθεόφοβοι νεοέλληνες, που αν και γνωρίζουν τα δεινά των Ελλήνων της Βορείου Ηπείρου, επιδεικνύουν εγκληματική σιωπή και απάθεια.
Γιατί;Γιατί έβγαλαν από μέσα τους τον φόβο του ΘΕΟΥ και μπήκε ο φόβος των ανθρώπων, των ληστών, των κακοποιών και λοιπά και λοιπά.Εκτός των άλλων, κύρια επιδίωξη του γράφοντα είναι να ενημερωθεί ο ελεύθερος άνθρωπος και περισσότερο αυτοί οι αριστεροί Έλληνες, που δεν έζησαν τον Σοσιαλισμό στο πετσί τους και έτσι αγνοούν, ότι τα σοσιαλιστικά καθεστώτα σε όποια τους μορφή και φάση, είναι ένα «εργοστάσιο», που όλες οι μηχανές του λειτουργούν με καύσιμο που παράγεται από το μίσος, τα άλληλακαρφώματα, το χαφιεδισμό, την καχυποψία, τη ραδιουργία, την κατασκευή αντιπάλων, εχθρών του λαού! Όταν γνωστοποιηθούν τα εγκλήματα αυτών των καθεστώτων, πιστεύουμε πως μπορεί να συγκροτηθεί μια ομάδα ευλαβών ανθρώπων, οι οποίοι αφού θα νοιώσουν τον πόνο εκείνων, που έζησαν στο πετσί τους τα δεινά της δικτατορίας του προλεταριάτου, θα επαναστατήσουν κατά της αδικίας και θα δώσουν λύση στο αδιέξοδο, που οδήγησαν το Βορειοηπειρωτικό Ζήτημα οι αυτουργοί της διπλής τραγωδίας.Για να νοιώσει ασφάλεια ο Έλληνας Βορειοηπειρώτης στον τόπο του, πρέπει η ΕΛΛΑΔΑ, η κάθε Ελληνική Κυβέρνηση και ο κάθε Πρωθυπουργός της Ελλάδας, να δηλώσει και να το κάνει όσο το δυνατό σαφές σε κάθε Αλβανική Κυβέρνηση ότι:«Αν δεν γίνουν σεβαστά όλα τα κατοχηρωμένα δικαιώματα των Ελλήνων, (Αλβανών Πολιτών), τότε θα έρθει ο Ελληνικός Στρατός να  προστατέψει τους Έλληνες αδερφούς του».Αυτή τη γλώσσα καταλαβαίνει ο δυνάστης. Μόνο τότε δεν θα θρηνήσουμε και άλλα παλικάρια, αλλά θα έχουμε κοντά μας τους ήρωες Αριστοτέλη Γκούμα και Κωνσταντίνο Κατσίφα, οι Μανάδες τους δεν θα μοιρολογούν, αλλά θα τους καμαρώνουν.Χαρά μου κι ευλογία ήταν που βασανίστηκα από τα αρπαχτικά του Σ. Μπερίσια κατά τα γεγονότα της δίκης των πέντε (5) 1994 -1995, επειδή διατηρούσα επαφές με τον Μητροπολίτη Σεβαστιανό. Για τους πατριώτες Βορειοηπειρώτες, ο αοίδιμος Σεβαστιανός δεν ήταν απλός ο Αρχηγός του Βορειοηπειρωτικού Αγώνα, ήταν η συνέχεια του Πατροκοσμά. 

Με σεβασμό Κώστας Κυριακού


Γράφει ο Βαλκανίδης Δήμος 

Δεν υπάρχουν σχόλια: